Trädgårdstomte!

Nu va det ett tag sen jag skrev här. Kände att det var dags igen!
Jag har gått och blivit en riktigt trädgårdstomte här hemma!
Med noll koll och totalt Ogröna fingrar har jag shoppat MASSOR av blommor och planterat både framför och bakom huset. Det är ju faktiskt kul!
Och nu kommer mina tulpaner och påskliljor upp som jag planterade i höstas! 
Himla kul o se! :D
Jag beställde nyss 3 st av dessa rosor som ska pryda våran pergola framför huset.
Det kommer bli så snyggt med dom stora, blodröda rosorna mot det vita trät!
Det trodde jag aldrig...att jag skulle tycka trädgårdsarbete skulle vara roligt! :P

Annars då? Jorå, livet rullar på! Är nöjd med min nya tjänst på jobbet.
Sitter mycket vid datorn och slappar ; )
Har bra schema och tiden går fort, även om man sitter framför skärmen hela dagen!

I fredags kom min efterlängtade dvd i brevlådan! Breaking Dawn part 1!
Kollade i fredagskväll såklart och nu ska jag nog ta och kolla igen...får inte nog av Twilight!
Typ som min kära mor som kunde kolla på Harry Potter typ 3 ggr per dag! :P

Nä, dags att hjälpa min karl i kökte...fiskpinnar står på menyn!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0