Äntligen en 550D!!

Som jag har längtat!
Idag har jag äntligen beställt en Canon 550D!
Nu e det dags att damma av min kreativa ådra och sätta igång igen!
När jag går ut med hunden på kvällarna ser jag allt som foton i mitt huvud.
"Åh, den blomman där" "fint ljus ikväll..." "vackert gräs!" "dom där hästarna skulle man fota..." osv osv osv osv.
Visst, jag har en systemkamera. Men batteriet suger och den är ju sååå långsam.
Den är ju faktiskt 8 år gammal och jag har använt den flitigt, så det känns inte så dumt att uppgradera sej!
Efter semestern ska jag börja spara pengar till ett porträtt-objektiv!
Eller kanske ett macro....eller både och?! Gaaaah! Är SÅ taggad att börja fota igen!
// Glad!

Kommentarer
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Kika in på min blogg hela december fram till julafton! Har en julkalender fylld med roliga tävlingar, goda recept, bra julklappstips, härlig musik och flera överrraskningar! :D

Julkalendern: http://mariapalm.blogg.se/category/julkalendern-2012.html

2012-12-07 @ 22:43:01
URL: http://mariapalm.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0