Så jävla orättvist!

Jag skulle ju ha fått fast kontrakt nu i slutet av september...men i sista sekund så gick det inte igenom av nån jävla anledning. Okej. Fine. Jag får behålla jobbet iaf, förlängning av mitt gamla kontrakt. Ett halvår, så kommer det fasta kontraktet i mars. (Jojo, det tror jag på när jag signar det!)
Men iaf. Jag fortsatte vara positiv. Jag har ju ett jobb iaf!!
Fick hem mitt halvårskontrakt som jag skulle signa och såg att jag fått löneförhöjning!
Man tackar! Inte sjukt mycket, men man märker av det iaf! Supernajs!
Jag signade och skickade iväg, fett glad! Det var på tiden, lixom!
Men min kollega som har precis samma kontrakt som jag hade inte fått löneförhöjning.
Damn it. Då kände jag på mej att det var nåt fel...
Men SÅKLART så hoppades jag på att dom glömt att ge henne förhöjning såklart och inte att det var fel på mitt kontrakt....
Men idag fick jag mail att det var fel...för MIN del...
Så nu måste jag betala tillbaka pengar som jag trodde var mina! (som snabbt gick till Rienks nya byxor och tröja samt matgrillen)
GAAaaaAAAaaHHh!! Give me a break! Och det verkar inte spela nån roll att det står i mitt kontrakt som både jag och min arbetsgivare har undertecknat!
Hade dom sagt att dom ändrar min lön till vad jag hade innan men inte behöver betala tillbaka hade det varit lugnt..
Jag menar, människor kan göra fel. Men det e fan orättvist att jag måste betala tillbaka för deras dumma jävla misstag. Fan oxå...jag som va så glad : (

Kommentarer
Postat av: Ausa

Alltså vafan?!?!?!

Har båda skrivit på kan de ju omöjligt vara lagligt att kräva tillbaka några pengar!?! Du borde verkligen bestrida det! Ring nån jurist eller liknande o kolla upp! Dom borde inte ens få dra ner din lön till den gamla.. Men att kräva tillbaka pengarna e ju fan vansinne!!

2011-10-13 @ 11:34:31

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0