Nöjd!

Känner mej jävligt nöjd! 
Den här helgen har jag hunnit med att shoppa med min älskling. 
Hittade ett par jeans och en tröja till honom (välbehövligt!!) osså en toast/kött/grönsaks-grill till oss båda två!
Vi har ätit så SJUKT goda toasts den här helgen, det går inte ens att beskriva!!
Osså gjorde vi grillspett i lördags! Asnajs!
Jag har även hunnit med att jobba, kollat på filmer, ätit på mcdonalds, rensat bland alla mina kläder och självklart cyklat och gått promenader med Mr Lycan.

Känner mej så jävla nöjd! Vilken underbar helg!

Mitt välbehagsrus från sverige-resan infinner sej fortfarande och jag tar vara på varje sekund!

Nu ska jag äta en apelsin innan det e dags att krypa till kojs!

Love to you all!



Kommentarer
Postat av: HANNAH / SPOINK

Sha!



För att vara lite ovanlig bland alla vanliga kommentarer kör vi på med en random fråga!

Vilket djur hade du helst velat vara över en dag och varför?

En igelkott - en albatross - en nyckelpiga - en zebra - en tiger?



Hoppas du har en awesome dag! :D

2011-10-10 @ 14:08:22
URL: http://spoink.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0