November och alla dessa födelsedagar!

Alltså. Varför e det så jävla poppis att skaffa barn i november?? Okej, februari e jävligt kallt och trist + att man oftast e väldigt pank i den månaden...kanske inte finns så mycket annat att sysselsätta sej med än o göra barn..?
Min kalender som hänger på väggen på toan e fullspäckad med födelsedagar!
Jag som hade tänkt att spara en massa pengar, men det går ju inte!
Rienk fyllde ju 30 så jag ville verkligen ge honom nånting fint som han kan ha resten av livet. 
Ja, det blev ju massiv silverring som inte var gratis. Jävla tur att han älskar den!
Sen e det Amandas tur nu på fredag tillsammans med en av våra polare. Rienks systerdotter veckan därpå.
Min syster och Rienks kusin veckan därpå osså blir pappsen 60 veckan där efter!
Plus att två polare/bekanta e gravida o ska föda nu i november...
O sen e det ju jul och nyår! "pga" min sverige-resa så har jag ju inte kunnat spara pengar som jag brukar göra inför november/december, så jag e nyfiken på hur det ska gå! :P
Tur att man överlever och att allt alltid löser sej! Annars hade det blivit jobbigt! :D
Nä, om man ska ta och göra lite nytta kanske....?

Kommentarer
Postat av: ' Saveu

åh ska typ flytta till holland, om jag vågar.. i januari.

2011-11-11 @ 00:09:27
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: ' Saveu - Music & Chaos, It's life

Breda.. :) vet du vart det är?

2011-11-11 @ 17:55:56
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: ' Saveu - Music & Chaos, It's life

Jaha vad tråkigt.. men tåg finns ju alltid så en fika låter som en bra idé!! Jag ska jobba som au-pair. :)

2011-11-12 @ 19:54:01
URL: http://saveu.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0