30+30 årsfest!

Igår hade Rienk och våran polare Rob en 30+30 årsfest!
Några polare har öppnat ett restaurang och på den restaurangen hade den förra ägaren en "afterski-stuga" som nu används som rökutrymme. Hur mysigt som helst med öppen spis och stora träbjälkar!
Det enda som var lite trist var att vi hade bjudit ca 50 pers men som mest var vi 25.
Fast egentligen ganska najs för det hade blivit ganska trångt med 50 man där inne...
Nu kunde man dansa och mingla utan problem lixom : )
Jag åkte hem vid kvart i 2 och försökte få med mej Rienk. Men det gick inge bra då han hade det himlans trevligt och "det e faktiskt miiiin födelsedagsfeeeeeeest..."
Ja, det hade han ju faktiskt rätt i! Så han stannade medan jag frågade runt bland mina mer nyktra vänner om dom kunde hålla ett öga på honom och få hem honom till Dalfsen igen!
Restaurangen ligger typ 15 minuter bort med bil, 80-väg hela vägen...det e en jävla lång väg att gå! :P
Kvart över tre ringer en polare och säger att dem är i Dalfsen men att Rienk inte kommer hem!
Så jag behövde inte oroa mej! 
Har jag världens bästa vänner här eller vad?
Kvart över 8 imorse fick jag ett sms av en annan polare "Rienk ligger på våran soffa och sover som ett litet barn. Han kommer hem när han vaknat till liv".
Nu e klockan 12 och jag tror att han sover nog en timme till...minst...
Det var minst sagt en lyckad fest igår med underbara vänner!

Nu ska jag ladda in bilderna jag tog igår! Tjoho!


Kommentarer
Postat av: ' Saveu - Music & Chaos, It's life

Hehe.. jag tycker holland är stort. Har varit en del i tilburg och går vilse hela tiden. Har inte varit längre än inom noord brabant.

2011-11-13 @ 13:50:42
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: ' Saveu - Music & Chaos, It's life

Ja det tycker jag att du ska! :) Har du facebook? Lättare att hålla kontakten där!

2011-11-13 @ 16:25:45
URL: http://saveu.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0