En till såndär lista...*host*

1. Hur gammal är du om fem år? 31! Oh...jävlar..
2. Vem var den sista du träffade? Svärfar! Han va oxå ute på sista kissrunda med hunden.
3. Hur lång är du? I passet står det 171. 
4. Vilken var den senaste film du sett? Ehm, the rock gick på teve i förrgår. 
5. Vem ringde du senast? Ringde och kolla att syrran va vaken imorse.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Sapje? H A H A ; ) till Rienk.
7. Vad är dagens planer? Dagen är förbi. Men min nästa plan är att gå och sova! 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms;a..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De va gifta i 30 år tror jag? Är det så länge?? 
10. När såg du senast din mamma? Augusti 2009 :'(
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna.
12. När vaknade du idag? 06.15 första gången. Gick upp kl 07.
13. Har du någon gång hittat en katt? Inte vad jag kommer ihåg!
14. Vilken är din favoritplats? Korpen! Nästan vart som helst där det e varmt och avslappnat.
15. Vilken plats föredrar du minst? Där det är kallt och tråkigt!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då är jag rik, har ett stooort hus med barn och hundar! 
17. Vad skrämde dig som barn? När det stormade.
18. Vem fick dig att skratta senast? Tjejerna i dart-teamet.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja. 
20. Har du stationär eller bärbar dator? Lappus Toppus!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nu när det e kallt har jag ett nattlinne. Annars NAKEN!
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har en superbra. Det räcker.
23. Hur många landskap har du bott i? 2.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, men inte mer än en gång!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på underlag, men gärna barfota!
26. Är du social? Ja, det tror jag...
27. Vilken är din favoritglass? Piggelin, cornetto choklad, calippo cola.
28. Vad skulle du gör om du vann en miljon? Köpa större hus, tatuera mej, åka till sverige!
29. Tycker du om kinamat? Ja! Fan va gött!
30. Tycker du om kaffe? Såklart! Kaffe Latte e ju favorit.
31. Vad dricker du till frukost? Inget..
32. Sover du på någon särskild sida? Högersidan av sängen. 
33. Kan du spela poker? ja, men inte värst bra :P
34. Tycker du om att mysa? Dum fråga! Såklart!!
35. Är du en beroendemänniska? Ja, det e jag. Internet, kärlek, solsken...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja. Mamma, Christina, Babbis Mamma...
37. Vill du ha barn? Ja, kanske. Om framtiden blir ekonomist stabil!
38. Kan du några andra språk än svenska? Holländska och Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej. *peppar peppar*
40. Föredrar du havet eller en pool? Det beror på. Men jag säger havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mej och min lilla familj.
42. Äger du dyra smycken? Dyrbara för mej, ja. Men pengamässigt, nej!
43. Har du någon gång testat narkotika? Ja. Jag e dum i huvvet.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Knäckebröd med ost!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Nikke, hela familjen Fredriksson m.m.m.m.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ehm...vet inte om jag har nåt ärr direkt...
47. Vad har du för ringsignal? Airplanes med Bob feat. Haley.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, ett par v-brallor som jag inte ha hjärta att kasta! 
49. Flirtar du mycket? inte längre!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma, med min webcam.
51. Kan du byta olja på bilen? Det skulle jag nog kunna göra!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej! *peppar peppar*
53. Vilken var den senaste bok du läste? 3 sekunder av Rosenlund & hellström.
54. Läser du dagstidningen? Nej. Eller, det händer att jag läser metro ibland :P
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Amelia! Fast det är inte direkt en veckotidning...
56. Dansar du i bilen? Ja, absolut!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar nu på Q-music tror jag...
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En kom ihåg lapp.
59. När var du i kyrkan senast? 9 januari! Rienks systerdotters dop. 1½ timma i helvetet!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0