Började bra..

Ikväll hade vi match mot ett lag vi mött i början av säsongen.
Då kasta jag mot en kille som var sjukt duktig! 
I ett parti var han klar med 17 pilar! Hade inte en chans!
Jag mötte honom igen, nu ikväll och jag fick honom att svettas minsann!
Fan va med poäng jag kasta!!
Förlorade dock med 2-1. Men jävlar va nära det va!
När han stod och checka kasta jag 140 och stod själv på check-poäng. Han blev alldeles nervös!
Synd att han vann ; )
Sen gick det mindre bra. 
Vi förlorade, men hade som vanligt en väldigt trevlig kväll!!
Är så jävla glad att tjejerna frågade mej om jag ville vara med i teamet!
Har så sjukt kul med dem varje vecka! Osså e det ju sjuuukt kul att kasta ; )

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0