En grå lördag.

Sitter på soffan i nattlinne, mjukisar, munkjacka och tofflor.
Oborstat hår och gammalt smink.
Känner mej sjukt ofräsch och ska snart ta mitt lata arsle till duschen och se till att vakna till liv.

Mitt huvud är FULLT av sverige-tankar.
Vi ska ju upp i Juli, jag, Rienk och hunden.
Hur ska det gå? X antal timmar i bilen med Lycan?
Hur är kontrollerna? Vad för papper måste vi ha med oss?
Sverige ska tydligen vara jävligt stränga när det kommer till djur över gränsen...och det är väl bra! Bara man vet vad man måste ha med sej.


Vi kommer ju hålla oss på Korpen så jag kommer inte kunna träffa alla jag vill träffa.
Det blir en riktig familjesemester.
En dag vill jag dock in till stan och visa Rienk skansen.
Då får Lycan stanna med morfar på korpen.

Men eftersom jag inte hinner träffa alla jag vill träffa så borde jag komma upp själv en långweekend.
Men när?
Slutet på april? Eller i september?
I september har jag mer pengar. Det är alltid en pluspoäng.

Tänk om man kunde ta och öppna skallen och lägga alla tankar i en skål och sen dra lott!
Bara tänka EN tanke i taget. När man funderat klart och kommit fram till en lösning så kan man dra en annan.
Vad mycket enklare det skulle bli.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här ser du allt du behöver veta:

http://www.sjv.se/amnesomraden/djur/inochutforsel/hundarochkatterinforsel/inforselfranovrigaeu.4.207049b811dd8a513dc80001358.html

2011-02-26 @ 14:48:02

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0