Fy på mej..

Jag VILL egentligen blogga massvis! 
Men jag tänker alltid "jaja...snart..senare...efter det här programmet..."
Eller "äsch, ingen läser skiten iaf".
Men idag sparkade jag mej själv i röva och loggade in!!

Så. Whats up??

Min vecka har varit ganska toppen faktiskt!
Har slutat halv 3 mån, tis och onsdag.
Torsdag blev det klockan 2 och idag en vanlig fredag till halv 1.
Så jag har fått massor gjort efter jobbet varje dag!
Tvättat och städat, shoppat, gjort paket till min Underbara Pajas som fyllde 24 i måndags.
Osv osv.

Idag är första gången denna vecka som vädret är bajs. Men det är ganska okej ändå.
När man sitter på soffan och slöar så spelar inte vädret någon större roll!
Jag har tänkt köpa ett stövlar i en veckas tid nu.  Click!
Alltså jag DÖR! Det var länge sen jag såg ett par SÅ snygga stövlar..!!
Jag funderar på att beställa dom...idag...men jag vet inte...
Jag har pengarna, men samtidigt känns det lite "onödigt".
Då det finns så mycket annat vi behöver. (Stolar, garderob m.m.)


Hua. Det borde vara olagligt att tillverka något så fint...
Ibland har man såna I-landsproblem så man nästan blir mörkrädd alltså. Damn.

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0