Vill inte sova!


Jag brukar vara den som går först till sängs. Jag älskar att sova!
Men nä. Idag ska jag fan sitta här för mej själv och slösurfa halva natten!
Why not? Det ju fan bara fredag ju!
På måndag börjar jag jobba kl 07, så idag tänker jag vara uppe och njuta av helgen helt enkelt!

Vi åkte till Ommen idag och firade koninginnedag.
Det var himla trevligt! Men vi var bara där mellan 15 och 18.
Kort och bra ; )

Fick ett oväntat och SUPERNAJS telefonsamtal från min bästaste Schennii som satt i Slottsparken i Uppsala och firade Valborg för fulla muggar!! (burkar kanske??)
Shit va najs det var att höra hennes röst!
Och direkt så börja vi ju babbla sådär djupt och bra som vi kan ; )
Hon var tvungen att säga "detta kostar mej X kr/min..." för att avbryta vårt samtal.
Då kände jag mej himla bluuuäärgh!
Usch vad jag saknar!! Skulle behöva sitta ett par dagar och babbla med henne känner jag.
IRL so to speak.
Håller tummar och tår för att det går som det ska och att hon kommer i augusti!

Annars så har dagen varit heeeeelt ok!
Det blev inte så mycket party party för min del dock...
En drink fick räcka. Sen blev det cola resten av dagen/kvällen.
Jag kan inte dricka numera! Jag får inte ut ett skit utav det! Har ingen jävla lust med att bli full längre!
Förut kunde man ju knappt vänta tills det var fredag så man hade en anledning att gå till bolaget (eller be någon köpa ut...) och sen supa sej dyngrak!
Och det ser jag bara som något positivt.
Någon måste ju hålla koll på karlsloken oxå! : )



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0