Uppe med tuppen.


Halv nio vaknade vi idag! Det tycker jag är tupp-varning på en lördag.
Så det så.

Jag drömde att jag födde tre (!!!) bebisar! Ujujuj....
Den första var SÅ söt!! Dom andra två hann jag inte se...
Men jag och Ausa låg iaf i en jäääättebred säng och födde barn samtidigt!! HAHA!
Helt sjukt!

Jag och Rienk käka en mysig frukost tillsammans framför teven.
Sen åkte vi och handla gardinstänger och rails!
Nu måste man ju inreda stället lite så det inte ser så kalt och trist ut!
Jag och svärmor ska snart in till Zwolle och köpa hem tyger så hon kan sy upp dom åt oss!
Hon e så go! Hon betalar även tygerna, då det är en födelsedagspresent från dem! *yey*

Får la se vad vi hittar på resten av dagen...
Det blir nog ingen kermis tror jag då alla roliga människor e borta på någon fotbollsgrej..

Måste säga att jag e lite orolig för måndag...
Jag har ingen bil! Jag vet inte hur jag ska komma till jobbet!
Tror fan jag måste cykla...
Då blir Becca glad. Hon åker med mej på mornarna, men jag tror INTE hon kommer sätta sej på en cykel kl 06.45 och cykla i 45 minuter en måndagsmorgon! Hahaha!
Äsch. Vi får la se hur det går...
Håller tummarna för att Jeroen och Aniek kan avvara en av deras bilar!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0