Turning point?


Igår stannade vi till på puben efter en promenad med Lycan.
Marco jobbade och frågade om jag fortfarande var intresserad.
Ja, det var jag ju. Så den 11:e juni ska jag jobba från klockan 20 och testa hur det känns och så.
Den här puben tillhör en restaurang som ligger vägg i vägg.
Och dom söker en person som kan jobba fulltime på båda ställena.
Servera i restaurangen ett par dagar och stå bakom baren i puben ett par dagar.
Öööh, jamen hallå?! HERE I AM!
Jag har ju ingen utbildning, så jag måste verkligen visa dem att det inte behövs!
Im the girl for the job!

Så...på freda den 11:e måste jag be er att hålla alla tummar och tår som ni har och skicka mej några stärkande tankar.

Kanske e detta en turning point.
Ett socialt arbete 5 minuter hemifrån.
Behöver ingen bil. Får bättre betalt och kommer träffa massa folk som jag känner och inte känner.

Please "god"??


Kommentarer
Postat av: Ausa

åååh hoppas!!!

2010-05-29 @ 21:24:53
URL: http://ausas.blogg,se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0