Tankar om bebis.


Igår berättade Rienks syster att hon är gravid!
Jävligt oväntat och jävligt roligt!
Och idag i bilen så började Rienk prata om sina bebistankar.
Han var dyngrak måste tilläggas.
"Jag vill oxå ha en bebis...jag drömde att vi fick tvillingar. Två pojkar"
Även fast han inte menade NU, så blev jag alldeles nervös!
Är vi verkligen redo att bli föräldrar?! Det är ju ett jättestort steg juh!
Rienk är ju fortfarande 18 år gammal i sin livsstil...
Är han redo att växa upp och ta ansvar och inte festa varje helg?
"Jamen det kommer ju naturligt när barnet är fött" säger han...
Men om det inte gör det?
Förut var det jag som ville ha barn snart och inte han.
Nu e det nog tvärtom tror jag...! Hehe!

Men visst är han söt?!
Det är väl inte SÅ ofta som karln i förhållandet vill ha bebis?
Alltså, om man pratar katergorin "partyparty-karlar" typ...

Jag tycker iaf att det var jättegulligt : )
Men nä.
Än är jag inte redo för en mini-Rienk eller mini-me!!
Först få ekonomin på stadig fot. Sen en valp. SEN kanske en bebis...

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0