Me Like, big time!


Fan, det e så jäkla najs att börja jobba kl 12.30!
Man hinner ju med massa saker ju på dagen PLUS att man får sova ut till 09.30!!
Drömde btw att jag, Rienk och Pajas var på ett houseparty och peta i oss XTC.
Rienk låg och kolla ut genom ett fönster under hela festen och käka ananas!
Fast jag tror inte jag tog nåt, för jag var tvungen att köra hem oss senare...
Flummigt värre var det iaf!!

Men iaf. Idag har jag lixom hunnit hämta ut antibebis-piller på apoteket, gått runt på marknaden i centrum, handlat på mataffären, fixat frimärken och slängt på några brev på posten och gått en "kasta-boll-runda" med Lycan!
Och klockan e lixom bara 11.18!
Hur najs e inte det lixom??
Kl 12 drar jag till jobbet och jobbar till 21.
Direkt efter work ska jag till Aniek som fyller 24 idag!
Försökte hitta någon skoj present till henne, men vi är panka och det finns inte så mycket kul som är billigt...
Så det blev en flarra vitt vin och ett kort.
Men men. Alltid bättre än att komma tomhänt!!

Igår var Stefan här, vår privata bilmekaniker. Han sa att han kunde fixa bilen för 300 euro!
Det är synd att inte göra det då vi har nya däck, nya stötdämpare, ny toppackning osv.
Han skulle hålla ögonen öppna efter ett nytt block, så kirrar han det! *yes*
Vore fett najs. Har lixom inte lust, ork eller pengar för en ny bil just nu!
Alltså. Missförstå mej inte! Klart som fan det skulle vara najs med en nyare bil!! *doooh*
Men inte just, precis nu....

Fan, man skulle ju ta och vinna lite pengar!! *tycka*



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0