Jag vill sova!!

Här e man ledig och hade tänkt att sova ut ordentligt.
Men vad händer?
Jag drömmer mer än vad jag sover och vaknar trött, seg och med huvudvärk.
Det känns lite drygt faktiskt.
Men men. Det är väl som det är antar jag. Får försöka göra det bästa utav situationen.

Jag ska börja med att ta ut Lycan på en långpromenad.
Vill gärna till skogen med honom men BILHELVETET fungerar ju inte.
Jag kan antingen gå till svärföräldrarna och flörta med dom.
Eller flörta med Barry...eller helt enkelt GÅ till skogen!
Hmmm..
Det är faktiskt ganska lockande att GÅ.
Hinna träna Lycan lite på fotgående. Tja. Why not.
Det är säkert bra för ryggen att röra lite extra på sej.

Men först dricka upp kaffet!!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0