Fest igår, bakis idag.


Jag och Rienk började hemma med Piggelindrinkar och dart.
Himla trevligt!
Sen vidare till Rene där det blev mer piggelin. Och när piggelinen var slut så blev det cocktails.
Och efter cocktailsen blev det lite öl! (what?!!!)
Och efter ölen blev det Redbull/vodka..!
Mellan alla drinkar slank det ner en tequila-shot oxå!
Jag dansade, minglade, babblade, sjöng och hade sjukt kul!

Idag mår man ju som man förtjänar.
Nu kommer jag ihåg varför jag inte dricker i vanliga fall!
Fattar inte att man gjorde det om och om igen, varje helg förut!!
Varför utsätter man sej för en baksmälla egentligen?!
Tyvärr så har jag inte huvudvärk.
Nä, ist är jag yr, skakig och illamående. Eller så e jag hungrig...vågar inte ta reda på vilket.
Jag dricker en kopp te, sakta men säkert till att börja med!

Men jag tror nog att det var värt det ändå. Hade sjukt kul!!
Osså fick jag en hatt av Rob och Marieke!! :D


Ujujuj vad man ser ut...

Zzzz..

 


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0