En fin dag med min finaste!


Både jag och Rienk var klara med jobbandet klockan halv 1.
Så vi skippade att äta lunch hemma och knatade till stationen och åkte till Zwolle!
Käkade först på burger king och knatade sen in till centrum.
Rienk köpte ett par skor i rätt storlek. Han har gått omkring i över ett år med storlek 43.
Men har egentligen 44½! Fråga mej inte varför han inte köpt nya tidigare...
Men han har gått omkring hela kvällen och bah "åååh, mina tår kan andas!!"
Hahaha, sjukt söt : )
Sen hamna vi på media markt och bah åååh, Band of brothers-boxen...en ny steeeekpanna....digitalvååååg...
Har även köpt ett par flipflop till mej som jag kan använda i simhallen. Ja, inte inne på media markt dårå!

Jamen iaf. Tiden gick och hungern började ta sej tillbaka!
Vilken fin tillfällighet att vi knatade förbi zwolles bästa grekrestaurang som vi har pratat så länge om att gå till...
Ja, så då fick det bli grekmat till middag! Jävlar i min låda va gott det va!
Tzatzikin var gudomligt god! :D

På stationen så knata vi in i film/musik-affärn och bah "Åååh....3 filmer för 25.."
Så då fick det bli "Angels & demons", "inglorious bastards" och en holländsk andra världskriget film "oorlogswinter" (krigsvinter)

Jag ville även hitta en Jeansjacka...men det får jag nog ta och kika på nu, på nätet ist!



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0