Bajsnatt. Bajsdag.


Igårkväll kunde jag inte somna. Magen var en uppblåst ballong, hjärtat slog alldeles för fort och illamåendet kom i svaga vågor.
Dessutom snarkade Rienk i mitt vänstra öra.
När jag för 3:e gången på en timme behövde kissa så tog jag med mej min stora filt och begav mej till soffan.
Att dela soffa med Lycan är ingen hit märkte jag ganska direkt.
Han bredde ut sej ganska bra och tyckte att min filt var himla mysig dessutom!
Klockan 4 gav jag upp soffläget och gick upp till sängen igen.
Halv 5 somnade jag tillslut! Bara för att vakna av väckarklockan klockan halv 7.

Början på dagen gick helt ok. Men kvart i 1 så var jag alldeles skakig och kallsvettig.
Då var det dags att åka hem. Så jag åkte hem!
Det kändes lite bajs att gå till sovrummet och dra ner rullgardinerna klockan 2 när solen sken och det var 21 grader varmt ute!! Men jag behövde sova. Oh yeah.

Min mage är konstig.
Jag har ätit massor idag! Eller massor...normalt! En frukost hemma, en på jobbet, lunch och middag.
Men det känns som om jag inte ätit någonting alls!
Skum känsla it is, oh oh oh so skum!



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0