Aj..


Idag har jag jobbat till halv 5..
Halv fucking 5!!! Jag jobbar aldrig längre än 12.30 på fredagar! *znark*
Jaja. Det gick ju bra iaf.
Nu sitter jag här med en kota i ryggraden som ligger helt fel.
Det är jävligt obekvämt, lite läskigt och det gör ont!
Jag känner verkligen hur fel den ligger! Så har jag aldrig haft det förut!! Blä!!

Men iaf.
Jävligt intressant.

Mina tankar är hos Pajas just nu som flög till NY idag!
Jag vet inte om hon e framme, om det blev försenat eller hur det har gått...
Men jag hoppas såklart att det gick som det ska!!!

Uscha. Jag gillar inte när mina nära och kära är i uppe luften!

På söndag ska ju lill-tjejen (Amanda) flyga tillbaka till Holland, själv! *bita på naglarna*

Nä, tacka vet jag transportmedel som håller sej på marken!!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0