Vad hände??

Ja, vart tog våren vägen??
Idag har det varit snöblandat regnslask tillsammans med halv storm!
Sådär superhärligt väder med andra ord! *not*
Men det skulle inte hålla i sej sa dom igår...hoppas dom har rätt! Det var ju så skönt med vårvädret som hade hittat hit!

Nu borde jag egentligen vara hemma och koppla in digitalboxen...*vissel vissel*
Men ORKA?!
Jag har iaf kopplat in routern och så...det står att den är online, så jag HOPPAS det funkar!
Ska ta med mej datorn över och kika om jag får igång nätet där hemma. Håll tummarna för mej!
Om det fungerar får jag nog ta mej i kragen och koppla in boxen oxå...då kan det ju inte gå fel lixom!
Måste dricka upp mitt te bara...

Ska bara jag ska bara...



Mitt internet fungerade på första försöket! Jag är imponerad..!!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0