The List. The saturday-List.

Var så ärlig du kan:


Är du:

Arrogant: Nej, det skulle jag inte vilja påstå...?

Osäker: Ja och nej. Ibland är jag jävlig säker på min sak och ibland osäker på allt!

Smart: Ibland. Jag räknas nog inte som dum iaf! Men något geni är jag absolut inte!

Barnslig: Absolut! Det måste man vara ibland. Med måtta.

Lätt: Nej. Det är jag inte. Jag är nog jävligt olätt! Guldstjärna till Rienk som står ut med mej!

Rolig: Man har väl sina stunder ibland. Men jag är inte den roligaste i mina kretsar...

Pratglad: Om personerna och ämnet är rätt, då jävlar kan jag babbla. Eller om jag e jävligt full.

Frågvis: Nej. Det skulle jag inte påstå.

Organiserad: Innerst inne är jag nog en perfektionist som vill ha allt i bokstavsordning eller sorterat på färg osv.

Hälsosam: Jag rör mej jävligt mycket på jobbet och går mycket med hunden. Men thats it. Jag äter alldeles för mycket mat och chips! Äter ofta och gärna sent på kvällen!

Blyg: Det beror på situationen. Men njaee...skulle nog inte kalla mej blyg..!

Attraktiv: Kanske när jag har mina "snygg-dagar" då jag kan känna mej snygg och självsäker! Då är jag nog attraktiv. Men i överlag så ser jag mej inte som attraktiv, samtidigt som inte ser mej själv ligga i "ful-facket".

Lätt uttråkad: Ja, det skulle jag nog vilja påstå.

Vegetarian: Skulle gärna vilja, men har inte självdisciplinen! Gillar mat för mycket! Rött kött, fisk, kyckling..U name it!

Pålitlig: Ja. Mot dom som ligger mej nära hjärtat är jag jävligt pålitlig!

Empatisk: Absolut!


Har du..

För många vänner: För många?? Nej, precis lagom!

Förföljelsemani: Nej, det har jag nog inte.

Färgat håret: Senast för en vecka sen!

Några piercings: Bara i öronen.

Tatueringar: 3 stycken. Skuldran, höger arm samt höger vrist.

Egen dator: Japp.

Gjort bort dig rejält: Skolavslutningen i nian kommer förfölja mej till graven! Scenskräck är hemskt...

Bra självförtroende: Nej, nej och åter nej!

Gjort någon skönhetsoperation: Nej. Men skulle nog kunna tänka mej nåt i framtiden om jag e rik!

Kysst någon: Ja, min finaste Rienk!

Haft sex: Ja, med min finaste Rienk!

Tagit nakenbilder: Hm. Jo, det har nog hänt....*vissel vissel*

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, till min finaste Rienk!

Varit kär: Ja, absolut!

Dumpat någon: Dumpat är sånt hårt ord! Men ja, det har jag.

Gjort något olagligt: Yes Box! Vad? Det är en hemlis ; )

Köpt hus: Ja! Tillsammans med min finaste Rienk!


Vem..

Saknar du: Alla guldmänniskor i Sverige.

Vill du döda: Det är inte riktigt min grej...

Rörde dig sist: Rienkie NamNam!

Slog du sist: Jag boxade Rienk på armen...räknas det? Gjorde nog mer ont på mej...

Kramade du senast: Rienkie NamNam.

Kysste du senast: Rienkie NamNam.

Skrev du till sist: Pajas, på FB.

Vill du vara som: Vill nog vara jag. Men för att svara roligare så skriver jag P!NK!

Vill du bli galet full med: Det vore skoj att bli galet full med Pajas, Ausa, Schennii, Alex, Nikke osv osv osv.

Gjorde dig riktigt glad senast: Rienkie NamNam.

Fick du sms från senast: Syster Yster.

Ringde dig senast: Mamma.

Får dig att skratta: Rienk! Lycan. Samt guldmänniskorna i Sverige. Osså vännerna här hemma...MÅNGA, med andra ord! : )


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0