Tankar hos doktorn...

Idag fick jag ta av mej byxorna hos Fotdoktorn, igen!!
Usch och fy! Det gillar jag inte alls!
Tur att jag hade en det på känn imorse. Så istället för ett par string så blev det hipsters! *phu*
I förrgår hade jag dessutom rakat benen för första gången på ett par månader! Vilken röta!

Men det hjälper inte helt och hållet när de ber mej att gå upp för en liten trappa och ställa mej på en SPEGEL!
Så man ser hur fötterna ser ut underifrån...
Sen måste jag ligga på en brits och doktorn vrider, trycker och sträcker mina ben fram och tillbaka, upp och ner!
GAAAH!
"Gör detta ont?" Frågar lärlingen samtidigt som Doktorn står brevid och tittar så hon gör rätt.
"Öööh,nä?" Det enda jag kan tänka på är att jag ligger på en brits i bara trosorna (ja, övre delen av kroppen är såklart påklädd dårå) i ett rum med 2 nästintill okända människor!
Hon bänder och vrider och trycker och fixar och stannar till i en rörelse när doktorn helt plötsligt kör en pop-quiz om mina knän och vad som kan vara problemet.
"Jaha...här ligger jag med ena foten i vädret..."

USCH! Även fast min doktor är supertrevlig och jättelätt att prata med och så, så är det verkligen USCH!

Inte min grej...

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0