Slutat röka?

Jag vet inte, men jag tror det!
I söndags hade jag ingen lust att röka..och på måndagen tänkte jag att
"om jag röker nu...då kommer jag få en nikokick" och det ville jag ju inte!
Och efter det tänkte jag att "vafan, varför tända en cigg nu när jag inte rökt på över ett dygn?!"
På den vägen är det...
Och idag bestämde jag mej för att ta tag i simmandet!!
Jag åkte till simhallen och skrev upp mej på 3 månader!
Jag tänker inte kasta bort dom 32 euro i månaden, nejnej!
MINST 2 ggr i veckan ska jag åka iväg och simma. Helst 3!
Och nu börjar det bli varmt och skönt här i Hollandet, så då kan jag cykla till simhallen oxå.
Jag e fett taggad! Nu jäklar måste jag ta tag i den fysiska delen av mej själv!


Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vad glad jag blir! Vad duktig du är!! Hejar-rop från Uppsala. Puss

2010-03-17 @ 20:45:53

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0