Sjukt najs!

Jag målade dörren, jag kom iväg och simmade OCH solariet var ledigt!
Efter duschen hemma så kände jag mej som en helt ny människa!
Så jävla skönt!
Nu har jag dock ätit sjukt mycket till middag så jag känner mej sådär uppblåst och slö som en jäst deg...
Men iaf! :P

Jag är ju en såndär tönt som aldrig solat solarium förut...
Men SHIT! Det kan man ju bli beroende av!
Först simma så musklerna är lite spända och trötta och sen lägga sej och slöa i kärring-grillen!
Fan va gött!! Det kommer hända fler ggr!

Fast jag och mina fräknar asså..
20 min i grillen och jag ser ut som 11 bast igen! Det är som om ansiktet exploderar eller nåt!
Men men. Man börjar ju vänja sej vid dom satans jävla prickarna...!


Kommentarer
Postat av: Gissa vem

Lilla söta fröken fräken.............

2010-03-27 @ 22:34:30
Postat av: ausa

jag e oxå en sån där tönt som inte solat solarium :P

brukar lägga mig i bastun istället! åååh nu blev jag sugen på att basta!!

2010-03-28 @ 10:19:17
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0