Onyttig VS nyttig!


Ikväll blev det hamburgare till middag. Riktigt najsiga burgare..osså en tallrik pommes till det!
Guuuuu va gott! Men ack så onyttigt...
Så till efterrätt gjorde vi fruktsmoothies!
Banan, kiwi, mango, mandarin och apelsinjuice.
Jag tog mindre banan än Rienk, men det blev iaf för mycket!!
BLÄ!!
Alltså....den går ju och dricka...men nästa gång skippar jag bananen helt och hållet!
Nästa gång måste jag nog prova med ananas och hallon....glömde köpa det idag..

Nån som har något super-recept på smoothies??
Det måste vara ENKELT! :P


Igår skulle jag ju simma. Jag packade väskan, droppade av Rienk hos grabbarna som spela dart i De Trefkoele.
När jag kom dit så var det inte en själ i bassängen!
Jag bah "oh yeah! Fett najs"
Men i omklädningsrummet bemöttes jag av typ 15 medelålderskvinnor som vaggade ut till bassängen och startade sin "Aquafit"-lektion! Dom tog upp hela bassängen! (okej, den e inte sådär superstor...men iaf!)

VAFAN?!

Jag tog en dusch och åkte till Rienk.
Påvägen ut frågade jag om aquafit-gruppen och hon bah "nä, dom ska inte ha lektion ikväll! Det har aldrig hänt förut och dom har inte sagt något" blablablabla....

Typiskt va?! Här får man arslet ur vagnen och faktiskt tar sej dit, så kan man inte simma!
Attans.
Hoppas jag kommer iväg på sönda.För idag har jag varit alldeles för trött..Znark..


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0