Nästa vecka!

Då händer det grejjer!
På tisdag kommer våran nya madrass! YEAH! Äntligen!
Är grymt nyfiken på hur min rygg kommer reagera...
På tisdag och onsdag kommer våra nya fönster!!
Fönster och fönsterkarmar. Fett fett fett!
Vet inte vilken dag, men någon gång under nästa vecka kommer det även ett företag och gräver ur våran trädgård!
Bort med alla buskar och rötter! Trädgården kommer bli platt och fin med ny sand!
Sen e det bara att börja bygga upp den på nytt!
Vi vet ungefär hur vi vill ha det iaf, det e najs! Det kommer bli feeeeett snyyyyggt! :D
Den kommer kännas grymt stor när dom e klara tror jag! *nyfiken*

Nu ska jag ta och städa, göra köttfärssås, gå ut med hunden samt plugga! Full rulle!
Och varje fredag är det "shopping-kväll" i Dalfsen. Då är alla affärer öppna till 21.
Asnajs!
Ska ta och hitta nåt somrigt till lilla Elize samt lite smått och gott för mej själv.
Ansiktsmask, parfym och lite sånt trevligt.
Funderar på att köra en reningskur oxå! Köpa antingen tabletter eller speciellt te som rensar insidan so to speak!
Tvätta tarmarna!! MMMMMMM! Mumma!!! hihihi!
Nämen, jag tror det kan vara najs.

Och jag e fortfarande rökfri btw. Är fett stolt över mej själv!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är bra duktig du! Rökfri ska man va :)

2010-04-04 @ 22:19:06

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0