Absolut ingenting..

Det är konstigt hur fort tiden går när man gör absolut ingenting!
Jag tyckte att jag nyss kom hem från jobbet ju! Och nu e klockan nästan tio! ujujuj...

Jag kom hem vid halv 4 och gick ut med hunden i solskenet. Efter det har jag suttit på soffan.
Sen var det tajm att duscha och nu e det ju sovdags!!
Vart tog den här kvällen vägen?! Helt sjukt.

Jamen iaf. Appråpå dusch!
Jag har hittat världens bästa schampoo! (Ja, jag kan vara väldigt tjejig när jag vill!)
Mitt hår har förmågan att stå åt alla håll och kanter när jag vaknar på morgonen.
SPECIELLT nu när jag har lugg.
Jag måste alltid ha massa mousse i håret direkt efter duschen och sen spraya massor på morronen!
Men med Syoss schampoo och balsam så behöver jag inte ha NÅGONTING i håret!
Det ligger som det ska och det glänser jättefint! Det är verkligen superbra!!
Tråkigt skönt på mornarna. Borsta, sätta upp och några spännen. Klaaaaaaaaaaaaaaaar!

Ja, så nu vet ni det!



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0