ToDo-lista.


Imorgon måste jag;

¤ Sova ut!
¤ Fixa körkort vid De Gemeentehuis. ***
¤ Tvätta
¤ Fota nya möblerna!
¤ Byta sängkläder
¤ Hitta mina diplom från McDonalds Business School.
¤ Ta en långpromenad med hunden.


*** Jag var vid De Gemeentehuis och frågade om körkortet.
Men om jag ska byta till holländskt så kommer jag vara utan körkort i typ 3 veckor...
Och alla vet ju att om man inte har körkortet med sej så står polisen och gör kontroll just around the corner!
Får fundera på hur jag ska göra...
Kanske fråga försäkringskassan om jag kan köra ändå...men att dom vet att mitt k-kort är inskickat ifall något skulle hända eller om jag åker på en kontroll.



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0