Shonna behind the scenes.


Jaha. Vart ska jag börja?
Igårkväll hade jag ingen aning om hur mycket jag skulle få göra eller hur länge jag skulle jobba.
Pang bom. Kassa direkt, hur funkar den? Vart står allt? Oj, en gäst, go ahead!

Efter 2-3 timmar var jag ganska självgående och kunde tappa upp öl som dom andra bakom baren.
Folk flörtade och pratade, ryktet spred sej att jag är svensk, polare kom och gick, Rienk hängde med sina vänner och min rygg dog efter ett par timmar.

Grymt kul var det! Verkligen!

Sen var man ju tvungen att städa upp stället. MCDONALDS-FLASHBACK!!!
Gaaah....det var verkligen en negativ punkt.
Efter att ha stått upp 6 timmar i rad så måste man städa. Det tog iofs bara 45 minuter eller nåt...
Men iaf. Jag var trött, hungrig och min rygg var död. Jag hade ingen lust att moppa golvet!
Men såhär i efterhand så var det inte så farligt.

Skulle jag kunna jobba med det här fulltime?
Nej! Absolut inte.
Att jobba dagtid och ha uteserveringen öppen och servera vid borden är INTE min grej tror jag.
Att jobba kvällstid bakom baren 1 eller 2 dagar i veckan? Ja, why not??

Jag tror att fredakväll och söndakväll kan vara nåt för mej. Osså jobba tisda,onsda,torsda på gamla jobbet.
Iaf till en början. Kanske att jag senare bah "åååh, servering vid borden e verkligen min grej"...

Men min rygg och mina knän blänger på mej just nu och bah "varför kan du inte hitta ett bra jobb för oss nudå?!"
Tjadu...man kan ju inte få allt här i världen!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0