Håll i pengarna Shonna...!


Idag hittade jag 2 par jeans-shorts. Korta och lite längre.
En jeansjacka, pilotbrillor och ett brottarlinne med coolt tryck fick oxå följa med i påsarna...och ett skärp.
Osså en parfym till Rienk!

Nu får jag inte shoppa mer på ett par månader!! haha!
Men fan va najs det är! Att kunna leta efter något man behöver och köpa det utan att känna ångesten komma krypandes.
Och då har jag inte ens shoppat jättemycket! Tänk dom som shoppar såhär och MER varenda helg?!!
Damn...nä...då blir det lite för mycket skulle jag tro..
Eller..??

Nöjd e jag iaf!!

Dåliga webcam bilder, men alltid nåt! ; )


Jackan och brillorna.


Jeans-shorts. Modell kort-kort!



Jeans-shorts, modell längre, vitt skärp med nitar..



Ett grått brottarlinne med paljetter och grejjer. Taskig bild, I know.


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0