Sommarlov...


Jag var på min sista lektion idag. Inte för att det var så mycket till lektion, men iaf!
Men eftersom jag har uppnåt den nivå jag måste uppnå för att få gå i skolan gratis så får jag inte komma tillbaka...
Eller får får jag väl, men då måste jag betala själv! (glöööööööm deeeeeet!)
Jaja. Det var kul sålänge det varade..
När jag har holländskt pass så får jag gå tillbaka om jag vill.

Jag firade mitt "sommarlov" med att beställa lite filmer..!
Twilight och New Moon. Jag håller ju på att läsa böckerna och är HELT SÅLD.
Scarface, en klassiker man måste ha hemma!
Lord of the rings, hela trion med förlängda versioner. Ja, lite sent, I know..Jag hade dom i Sverige, men lämnade dom med exet...

Alltså. Seriöst. Jag är helt såld på Twilight. Jaaaa, lite seeeeen, jag veeeeeeeeeet..!
Men GAH! Vilken kärlekshistoria...*drömmer sej bort*
Jag måste dock läsa den tredje delen liiiite långsammare än de 2 första, för jag har inte den fjärde hemma!
Måste vänta tills min bästaste pappa skickar den åt mej ; )
Osså den femte såklart...


Kommentarer
Postat av: Ausa

Jag sa ju att dom va bra :)

2010-07-10 @ 10:12:46
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0