Ingen kiropraktor...


Var hos Doktorn imorse och ville ha en remiss till en kiropraktor.
Men nej, det gör de inte.
Kiropraktor, massage och "sånt" tillhör en grupp som jag just nu inte kommer ihåg namnet på...
Men för att citera min doktor; "Jag ger inte remiss till kiropraktor, för jag vet inte vad de gör!"
Dom tycker inte att man kan bevisa att man blir bättre...typ...
Men jag fick iaf en remiss till en sorts "muskel,rörelse och hållnings-terapi".

Han kollade på ryggen och sa "ja, det sitter lite skevt här, men det jag tror inte att det behöver vara rakt"
Ööööh....ok? Så kotorna kan ligga lite huller om buller då?

Suck. Alltså, husläkarna här i Dalfsen är verkligen lite skumma!

Men men. Jag ska prova terapin och se om det blir bättre.
Jag e bara glad om jag slipper gå och knaka ryggrad. Hua!

Nu ska jag sätta igång ugnen och värma bröd och göra en mysfrukost till mej och karln!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0