Vad kul det skulle vara!


På jobbet har mina tankar vandrat iväg som vanligt. Går och dagdrömmer hela dagarna jag! :D
Men iaf. Tänk vad kul det skulle vara om jag skulle åka till Sverige och överraska allihopa!
Ja, vissa måste ju få reda på det...
Men iaf. Åka till Årsta med Pappa och ropa "jag är häääääär nu" i hallen hemma hos dom.
Haha! Mammas min skulle vara oslagbar!
Sen efter att ha pratat i hemlighet med Larry så skulle jag åka till Älvsjö och plinga på dörren hos Ausa.
"Haru nå kaffe på're'här stället eller??" HAHA, underbart juh!!
Sen vidare till Uppsala. Gå in och handla hos Schenni! Fika med Mysan och sen plinga på hos Alexandra med present till lill-sessan och en kasse från Ica med någon god middag i.
Alltså, folks miner skulle vara så underbara att se!!
Det vore ännu roligare att bila upp med Rienk. Först stanna i götet och överraska brorsan...sen haninge hos syrran. Sen vidare till Uppsala och sen bila upp till Pajas!

GE MEJ JACKPOTTEN FÖR FAN!!

Dumma jävla lotteri. Snor pengar varje jävla månad utan att ge oss jackpotten!

Vill ju köpa en fin, bekväm, ny bil så jag kan bila runt i Sverige och hälsa på alla guldmänniskor...




Kommentarer
Postat av: ausa

jag skulle nog svimma! eller kanske gråta lite :)

2010-01-15 @ 20:10:23
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0