Underbart med kommentarer!


Ja, det är inte ofta jag får kommentarer här, men när jag väl får det så blir jag superglad!
MEN...
Varför vara anonym?

Det var iaf någon som tyckte jag skulle Go For Blond! Platinablond och inget annat.
Det var oxå min plan. Riktigt jävla vitblond! A'la Pink lixom! :D
Någon mer som håller med Anonym??

Grejjen e ju den att senaste färgen jag hade var svart...
Det blir ett jäkla fixeri att få det platinablondt...! Jag ska prata med Aniek och se vad hon kan göra! ; )
Kanske ska förvarna Rienk för mina planer oxå. Eller kanske inte?! :D


Kommentarer
Postat av: Papps

Feynenoord har väl rött och vitt om du ska överraska Rienk!

2010-01-14 @ 18:03:15
Postat av: Mallas

Det var jag! men jag var tvungen att klicka på skicka en miljon ggr och så försvann namnet och jag tänkte... orka! :)

2010-01-17 @ 15:05:25

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0