Snart helg...snart..!


En dag kvar. *andas*
Skulle egentligen jobbat halvdag på lördag oxå, men fick reda på idag att jag inte behövde!
Fan va gött!! Imorrn är det Nyårs-drinkar med Rienks jobb på kvällen. Så det är skönt att inte behöva gå upp klockan 07 dagen efter!
Nyårsdrinkar?? Kanske ni tänker nu. Ja, Rienks jobb är lite sega på den punkten.
Det är nåt man ska ha typ direkt efter nyår juh! Inte typ en månad senare.
Men vafan, bättre sent än aldrig! Gratis bar är alltid kul! Inte för att jag dricker...
Men för Rienk e det ju skoj!

För övrigt så har jag nåt skumt med min häl!
När jag gick från jobbet så *AJ* vad ont det gjorde. Kom hem och kunde inte gå på den...
Har haltat omkring hela kvällen här.
Fattar inte vad det är...Skumt skumt. Hoppas det går över till imorrn, för det blir inte så najs o jobba annars....



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0