Ont i käften och kanske mer jobb?


Var hos tandis idag...
Måste dit 2 ggr per år pga tandsten och det brukar inte göra ont alls när dom tar bort det.
Men nu har jag tydligen inflammerat tandkött i hela munnen och satan i gatan vad ont det gjorde när hon satte igång!
Tjoohoooo! Blödde som en gnu! Hela dagen har jag varit öm och det gör ont när jag äter!
Fy bubblan va synd det är om mej!

Nåt annat nytt?
Jorå! Jag var på puben i lördags med Rienk och han satt och prata med en kille som jobbar där.
Puben är ju nyöppnad och öppet till 2 på helgerna osv osv osv...
Jag har pratat om att jag vill jobba där och Rienk bah "behöver ni folk då??"
Killen bah "ja, på helgerna behöver vi mer personal"
Jag räckte upp handen och bah "Jag vill! Jag vill!"
Jag berätta att jag jobbat nätter på McDonalds och är därmed van vid stress och städning efteråt osv osv osv.
Att jag bor 5 minuter från stället lät oxå positivt.
Men jag kunde inte direkt sitta i baren och ha en intervju, så dom fick mitt nummer så dom kan ringa mej i veckan.
Fett grymt juh! Om jag kan jobba där freda och lördakvällar!
Osså kanske dom tycker att jag är sååååååå duktig att jag får heltidsjobb! hehe!
Okej, det blir jävligt mycket jobb. 6 dar i veckan varav 2 kväll/natt.
Men det behöver ju inte alltid vara så. Ett tag bara.
Då kan vi förhoppningsvis köpa en boxspring!! Yeeey!
Håll tummarna för mej! Jag har alltid velat jobba i en bar!
Och den här baren är himla najs och jag känner massa folk som kommer dit.
Så det blir inte så att jag blir utan liv, utan jag kommer träffa polarna ändå lixom :P


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0