Nyårsdricka!

Ja, Rienks jobb var som sagt lite sent ute med sitt nyårsparty.
Men det var himla trevligt i början och i slutet!
Tiden emellan satt jag med 2 kvinnor som bara pratade om sina barn..!
Simlektioner hit och skolfester dit osv osv osv.
Jag hoppas och ber till gudarna att jag inte blir sån när jag får barn! Fy fan va tråkigt!

JAJA, jag vet jag vet! Det är skillnad när man väl har barn, bla bla bla bla bla!

Men för oss som inte har barn så finns det iiiinget tråkigare än att sitta och lyssna på vad någons barn gjorde på simlektionen eller under tiden på väg till skolan.
Men ja, det är ett annat ämne...som jag säkert kommer skriva om snart känner jag :P

I slutet av kvällen var det som roligast!!
Cheferna på Rienks jobb är så jävla sköna!!! Eller..cheferna..nja..
Men Bröderna vars efternamn är Företagets namn! Om jag säger så.
SÅ jävla roliga!!
Fick även ett jobberbjudande från ena karln. Inget stort eller speciellt.
Men han har nåt litet semesterhus som han hyr ut som behöver bli städat typ en gång i månaden och sen lite oftare under högsäsongen.
Det är knappt en timmes jobb för mej och jag får själv bestämma dag, tid och hur ofta!
Hade det varit någon annan än han som fråga hade jag sagt nej på en gång, men om jag känner honom rätt så kan nog lönen vara ganska givande för så lite arbete! Så why not?!
Extra pengar är ALLTID välkommet! Jag jobbar iaf bara till 12.30 på fredagar, så då kan man ju åka direkt till huset och städa en timme! Mp3-spelaren på så är det ju nemas problemas :P

Det var en lyckad kväll iaf.
Och jag märkte igår hur mycket jag har utvecklats med min holländska! Fan va jag babbla på!
Inte perfekt eller helt flytande såklart, men bra mycket bättre än senaste gången vi hade en sånhär grej med Rienks jobb! Roligt!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du vet, barnbajs blir plötsligt dt mest facshinerande i världen har jag hört...

2010-01-25 @ 01:47:06
URL: http://selene.blogg.se/
Postat av: Anna

Amen på det förstnämnda :)

2010-01-26 @ 20:11:45

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0