Min egen dator.


Nu har jag min egen dator igen! Himla skönt måste jag säga!
Rienks mammas dator är så seg så jag inte finner något bra ord för det!
Man startar den, går till nedervåningen och röker en cigg.
Går upp och öppnar explorer, går ner och fixar en kopp te och sen kan man surfa.
Men inte öppna en ny tabb om det ena fönstret laddar en sida, för då står det still!! Haha, helt galet.

Mår fortfarande inte helt ok. Måste kissa jävligt ofta och mår illa titt som tätt.
Vette fan va det är för fel. Men jag mår bättre iaf. Alltid nåt.

Det snöar, igen. Jävligt mycket. Znark. Börjar bli trött på snö och kyla nu.
Nu får det gärna bli vår!

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, låter som du är gravid:-)

2010-01-07 @ 21:54:02

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0