Kakel till köket..

Igår hittade vi ett superfint kakel till köket!
Jag orkar inte förklara allting men med min ide så skulle BARA BOARDEN gå på över 400 euro!
Ja, hallå?! Det går ju inte!! Vad är det för jävla diamant-kakel?!
Men nu har vi tänkt och ändrat lite på iden..så om jag vinner kommer vi köpa det idag!
Eller beställa...från Italien! :P
Nu låter det som värsta extravaganta super delux kakel! Men så är det inte.
Jag förstår faktiskt inte varför det kostar så mycket! : /
Jag kan fota det om jag åker till butiken idag.

Om det inte blir det så blir det vanligt, ljusgrått/vitt med en svart board.
Lite tråkigt om ni frågar mej!
Äsch...får la se! Jag håller tummarna för att det går vägen med de första vi valde!

10X10 plattor blir det iaf! Det är en sak som e säkert!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0