Jagad av flodhästar i vildsvins-storlek..!

Fy fan va konstigt jag har drömt inatt! Hua!
Jag var i Parken i Årsta/Sthlm med massa människor från förr.
Dom hade flodhästar där, som var i typ vildsvins-size...storlek större! Eller om det var vildsvin...ehm..
Jag kommer inte ihåg längre. Men iaf. Dom skulle ju tydligen vara jättesnälla att ha i en park.
Men om dom stördes av ett högt ljud så fick dom ett knäppryck och blev fett aggressiva!
Jag jagades av dom, klättrade upp på en stor trä-tjur. För att inte bli mosad av flodhästarnas betar så var jag tvungen att hålla i tjurens horn och ställa mej själv på händer, typ...
Jag var livrädd!! Lycan och Jannika var där oxå. Jag sa åt henne att ta honom härifrån, medan jag uppehöll flodhästarna. Hon sprang iväg med Lycan och flodhästarna försvann sen....
Jag gick till gungorna med Sandra och då kom Nickan tillbaka med hunden och bah "Jonna, du måste titta, han e alldeles blek och fläckig!"
Vad får jag se? En mager stackars Lycan med längre päls än nu, helt liiiiiikblek...han var typ blå i skinnet...han skakade och var alldeles kall. Jag fick världens panik för jag såg att han höll på att dö och då vaknade jag, ganska högljutt tror jag. Fy, det var en hemsk dröm.

Sen drömde jag att jag injicerade nåt i mitt finger. Om det var droger eller medicin vet jag inte.
Sen pillade jag på stället där nålen hade gått in och det började blöda som bara den!!
Jag hade värsta hålet i fingret och det bara forsa ut! Gick runt ett tag med handen högt så slutade det....

Jag drömde även att jag kunde flyga!! Det är ju så jävla cooolt! Bara hoppa upp i luften och flyga iväg!
Men känslan på drömmen var inte så härlig...Den var stressig och full med ångest.
Även fast Rienk var där och var alldeles underbar, det hjälpte inte.
Uscha. Ingen bra natt inatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mm. Tillgången på LSD i Holland är alldeles för stor......................

2010-01-09 @ 13:16:04

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0