Helt slut!


Jag har ingen ork! Ingen som helst jävla ork!
Är helt slut i kroppen. Huvvet är typ helt tomt på tankar och det jag gör just nu går typ på autopilot eller nåt.
Har varit i huset efter jobbet och spacklat och målat lite...med betoning på lite!
Känns iaf som jag bara är ivägen. Osså e Barry där med sin stora trut. Blir så trött på honom.
Superdupersnällt att han är där och hjälper oss, absolut! Men han behöver inte vara sån jävla besserwisser.

"Jag kan bara hamra med min egen hammare"
Jaha?? Är det nåt att vara stolt över eller nåt?!
Han jobbar ju för fan i byggbranschen, han ska väl kunna hamra med vad fan som helst om det skulle behövas?!
Nä, han måste bara säga så, så att vi ska förstå hur bra och dyr hans hammare är!
Suck, vilken patetisk människa.

Aja...skit samma. Jag är iaf tacksam över att han är där.

Ska försöka kontakta min hjärna så jag kan ta ut hunden på en promenad.
Känns som jag måste göra någonting iaf. Annars blir jag stämplad som lat.
Men jag har fan ingen ork! Önskar att Rienk kunde få ta över min kropp i några minuter och känna hur jag känner mej...Znark!
Igårkväll gick jag och la mej halv 10. *yes* tänkte jag.
Jaha, men då e det klart att jag mår illa i någon timme innan jag kan somna!
Och när jag väl somnat så vakna jag och va tvungen att kissa.

Äsch. Orka.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mmmm det där med hammare är speciellt men å andra sidan är vissa karlar det också ;) Du skriver sköönt Jonna... kram!

2010-01-23 @ 09:42:32

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0