Hangover Sunday.


Ja, det blev inget fixande med köket idag iaf!
Nä, för igår gick vi till puben och Rienk stannade när jag gick hem vid halv 12.
05.35 vaknar jag av att han kommer in i sovrummet, inte så nykter (läs; dyngrak!) och lägger sej under mitt täcke på min madrass. Han var dessutom ISKALL från att precis varit utomhus, till skillnad mot mej som legat under 2 varma täcken i några timmar. Fan va lack jag blev!
Först väcka mej genom att typ sätta sej PÅ mej när han försöker ta av sej byxorna och sen krypa ner ISKALL under täcket. Jag puttade argt ut honom så han fick lägga sej i sin säng. Jag hörde att han muttrade nåt, som om jag vore otrevlig eller nåt! Ja, hallå?!

Så idag har Rienk legat i sängen heeeela dagen!
Men jag och Rienks mamma har iaf varit duktiga och målat idag.
Det blir sååååå fint!
I veckan ska det läggas golv på undervåningen! Det kommer göra så jääääävla mycket! *woho*
Osså måste vi hämta våra soffor hos bas och Tonia på lördag. Så snart kan vi bo där!
Långt ifrån klara då vi måste måla massa dörrkarmar, fönster och element m.m.
Men vi kan iaf bo där!! *yey*

Nu ska jag lyssna på min rygg och lämna datorn.
Gonatt.



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0