Fredag idag!

ooooooh, så skönt med helg! Finner knappt några oooord för hur najs det är! :D

Det ligger fortfarande massa snö här, kallt som satan och solen skiner! Härligt måste jag säga.

Vi har lyckats välja tapeter till vardagsrummet oxå! *phu*
Det var inte det lättaste! Men men.

Det ser fortfarande ut som ett bombnedslag i huset. Prylar överallt. Suck.
Men nästa fredag kommer köket!! Då jäklar! Då händer det grejjer!

Och till er som tror att jag är gravid pga illamående och behov av att kissa jämt och ständigt så, NEJ!
Jag är inte i 4-5:e månaden då man måste kissa hela tiden.
Jag är inte heller "nygravid" då man mår illa.
Mina piller fungerar utmärkt och jag äter dom varje dag.

Nä, om man ska ta och kissa (H A H A) och knata över till huset och måla lite...Zzzz..

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0