Första festen på länge!


Igår åkte vi över till Dinand för att hänga och spela biljard o dart.
Det var himla trevligt!! Har kastat massa dart och har nu träningsverk i armen då det var ett par månader sen jag kasta sist.
Men kul var det! Vi har som mest 8 personer där igår, utspridda i lägenheten.
Även fast jag är den nyktra när vi är på fest så känner jag mej iaf bakis dagen efter.
Vaknar med huvudvärk och är alldeles seg! Det är inte riktigt min grej att somna kl 03.30 på natten!

Får se om jag orkar gå och måla nåt...det låter inte så lockande just nu!
Och nåt som låter mindre lockande är att jag börjar jobba klockan 07 imorrn! *zzzzzz*
Men tis, ons och tors börjar jag 12.30! DET e NAJS!
Mindre najs att sluta kl 21...fast då äter vi på jobbet och då äter man alltid kines, pizza eller kebab!
NAJS! ;P


Kommentarer
Postat av: ausa

äter du en hel kines då eller? :P

2010-01-31 @ 16:31:55
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0