Blond or not?


Jag håller ju på att låta håret växa ut, men alltså...jag får ju tokryck!!
Det verkar som att det står still just nu...det bara hänger och är fult.
Jag funderar på att sätta i extensions...men det är en onödig utgift just nu.
Billigare att gå till Aniek och låta henne färga det och klippa till en frisyr, utan att klippa det mycket kortare.

Men!

Nu är ju frågan. Do I dare to go blond?! Jag vet inte...det vore roligt...!
Eller ska jag bara köra mörkt igen...? Hmmm....jag har ingen aning!
Vill göra någonting åt det iaf! Uscha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOND! och nu vill jag inte se nått tönteri. platina eller inte alls, det är reglerna

2010-01-13 @ 19:47:33

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0