Allt bara vände!

Jag var på så himla bra humör för en timme sen! Men det vände fort...
Jag åkte till Formido och köpte tapeter och sen skulle jag tanka bilen.
Tror ni jag fick upp tanklocket eller?! NÄ!
Jag tror inte det var fastfruset, det bara jävlas med mej!!! Fy fan va lack jag blev! GaH!!
Åkte vidare till huset för att hämta en bank-bok-grej till våra kvitton som ska lämnas in så vi kan få tillbaka lite pengar för allt vi har köpt till huset.
Tror ni jag hittar den jävla boken eller?! GAH!
Rienk säger att "den borde ligga i den där gröna påsen som jag tog över förut.."
Ehm..jaha? Och vart e den påsen då?!
Vi letade och letade, men nej. Ingen påse och ingen jävla bok.
Men visst, det löser sej. Vad jag blir så sur på är att Rienk blir grinig på mej för att jag vill hitta den.
Han håller på att spackla igen lite gamla eluttag-hål och då tycker han väl att jag stör eller nåt.
Suck. Blir så trött. Antingen så hjälper jag inte till tillräckligt mycket eller så är jag bara ivägen.
Osså e jag så jävla trött på den här jävla kylan!! Fy fan va kallt det är! Blir tokig!
Det blåser isvindar från nordpolen eller nåt! Helt sjukt!! Burr!
Nä, ska ta och dricka min kopp te och sen ta en dusch.


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0