Allt är så fint!!


Nu börjar det likna nåt! Badrummet är typ klart! Det fattas en duschdörr och lite kit här och var!
Möblerna är på plats och dom är SÅ JÄVLA SNYGGA!!
Duschgrejjen e på plats och den är så COOL!! Fett stooooor! Värsta vattenfall-duschen! Gah!!
Köket börjar hamna på plats! Överskåpen kommer upp imorrn tror jag.
Allt är så jävla snyggt!! Me Like Me Like!!
Det kommer bilder imorrn. Jag raderade gamla bilder från kameran och skulle börja knäppa kort, men då dog batteriet! :P

Mina kläder jag beställde passar perfekt. Måste bara köpa ett skärp till ena tröjan som e ganska lång.
Då e det snyggt med skärp.
Och för typ 1½ år sen beställde jag ett par jeans. Ett par låga sjyssta jeans!
Men dom var ju såklart för korta! Bajs, tänkte jag och la dom i skåpet.
Men det är ju hur enkelt som helst att göra dom längre ju! Jag hade dessutom tur att fållen nertill var jättebred!
Så nu är dom PERFEKTA! Så jävla najs!

Nu ska vi äta pasta och kyckling med vitlöksguck! Jag menar, hallå?!
Kan det bli godare?!

Vilken dag! Helt otroligt! :D :D :D :D


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0