2010, the year of the future.


Jaha. Nu sitter man här. Trött och jävlig efter en nyarsafton! (har inget svenskt tangentbord för tillfället..)
Igar gick vi över till Bas och Tonia och hängde. Det var himla mysigt! Lagom lugnt och sansat.
Jag hade min röda vodka och redbull och var pa himla bra humör!
Vid 01.30 bestämde sej folket för att dra vidare, men jag gick "hem".
Vi bor ju numera hos Rienks föräldrar...
Iaf. Jag madde helt plötsligt helskumt! Illamáende och grejjer.
Var uppe hela natten och KISSADE! Fattar noll assá. Tror jag kissa 10 ggr pá 1 o en halv timma!
Kunde inte sova"pga illamáendet heller. Znark.
Höll kontakten med Rienk under natten som blev mer onykter för varje minut som gick.
Vid 06 kunde jag somna iaf. Fick sista sms:et av Rienk vid 07, där han skrev att han var i huset med Dinand och fixade...
Ehm...ok??
Jag gick upp vid 09 och tog Lycan och gick över för att hämta en grej.
Dá hittar jag min fulla karl sovandes pá en madrass pá vinden med en flaska Tequila brevid sej!
Han mumlade nát när jag pratade med honom sá jag lämnade honom där.
En halvtimma senare kom han vinglandes över gatan och ság ganska blek ut.
Han gjorde iordning en skál kelloggs och ság ut som David Hasselhoff i "hamburgerklippet" när han át.
Sen somna han dessutom med huvvet pá matbordet med hans pappas skratt frán vardagsrummet.
Jag släpade upp honom till överváningen där han bokstavligen talat krashlanda pá sängen.

Väldigt spännande máste jag säga.
Nu ska jag försöka äta nát.

Gott Nytt Ár allihopa!! Hoppas ni hade en kul natt!!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0