Yster på besök!


Helgen som jag fyller år kommer min kära syster-yster komma ner med sin karl!!
Värsta kul!! Är fett glad! :D

Annars så är det som vanligt. Gillar att jobba 12.30-21.00!
Jag hinner sova ut, gå ut med hunden, måla golvlister och äta lunch innan jag börjar jobba!
Dessutom får vi supergod mat där vid 18-tiden.
Fett najs! : )

Mindre najs är att våran bil kostar väldigt mycket pengar just nu...
Den är besiktigad och det kommer kosta 300 euro allt som allt.
Och då är det massa vi inte behöver betala bara för att det är en polare som fixar det åt oss.
Annars hade det blivit äääännu dyrare!
Det är någon packning vid nån cylinder som e helt paj och halva motorn måste typ skruvas isär för att få det fixas osv osv osv osv osv. Osså nya bakdäck tror jag...
Tur att vi har våran bilmekaniker Stefan! En säck hundfoder så e han nöjd!
Nu lät det som att han är en konstig typ som knaprar hundfoder...men så e inte fallet...!!  :P

Nu blire mys på soffan!!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0